2022年1月29日 星期六

【瘦身】成效超好推介DOKKAN PREMIUM 植物酵素

如果有留意我之前的blog的話,應該知道我正在試食減肥產品!

一個月過去了,現在就跟大家說一下成果,還有重點介紹一下DOKKAN PREMIUM 植物酵素~



DOKKAN PREMIUM 植物酵素(香檳金裝加強版)含有46種酵素,17種嚴選纖維,可以幫手促進腸道蠕動,幫助分解食物,喺瞓覺之前食更加可以喺睡眠時達到排毒美容效果,同時瞓喺度都可以幫助燃燒體內多餘脂肪,所以唔使戒口都可以輕鬆減肥🤤🤤🤤
仔細做過一啲資料蒐集,原來佢係范冰冰推薦過嘅產品!所以喺抖音、小紅書上係超級受歡迎,係公認超有感覺嘅甩油神器,除此之外,喺日本amazon上的評價都超好,有4顆星🌟🌟🌟🌟仲要喺日本己經累積銷售量550萬樽啦😱😱
另外仲有一款係金裝版,佢哋唔同嘅地方只係植物酵素種類及含量,金裝版係39種而香檳加強版係46種,香檳金加強版因為成分更多,濃度更高,所以減肥效果都係最強,我個人覺得呢一款嘅性價比更高,但係佢哋兩款都同樣可以消化分解食物,達到減肥目的~

食完一樽之後,我嘅體重變化如下: 

 一個月可以做到呢個效果已經好犀利,所以我覺得追求減肥效果嘅女仔,食佢就啱~ 

 如果你有以下呢啲問題,我非常推薦你去試吓用呢一個產品去減肥! 
 1️⃣食好少嘢但係都減唔到 
2️⃣經常便秘,腸胃不好 
3️⃣容易好攰 
4️⃣成日暴飲暴食 
5️⃣成日要應酬,飯局多 
6️⃣夜瞓,作息不規律 
7️⃣隨年齡增長,代謝減慢所以越嚟越肥 
8️⃣ 減脂平台期 

 由即日起8折優惠至 31/1/2022 $214!
 https://www.dokkan.com.hk/products/dokkan-premium 快啲把握機會入手啦❤️🤤

沒有留言:

張貼留言

【好物推薦】印加果油膠囊

來給大家推薦好物嘍~近年流行吃好油,除了牛油果油、橄欖油外,被我發現了像寶藏般的印加果油! 😍 包裝樸實無華,一看就知道是好東西,花哨花哨的健康食品沒能讓我有好感 XDDDD 我一直有吃好油習慣因為本人便秘問題有比較嚴重(哭)膠囊吃起上來超方便~排便順暢了就是感恩!! 😭💕...