2022年2月25日 星期五

好物推薦——「Secret Key 玫瑰神仙水」



呢啲包裝咁靚嘅Secret Key神仙水原來已經有15年歷史!每支神仙水蘊含高達94% Galactomyces釀酒酵母濾液精華,保濕不粘膩,可以由深層激活細胞,抑制自由基🥰




我親身用完之後就覺得肌膚由內而外煥發透亮、年輕咗又充滿水份,可以幫我保持最佳狀態~同時達到保濕同抗老化攻效真係好推薦~



由即日起至2022年2月28日,於i-Nutri網站購買Secret Key玫瑰神仙水,並輸入推廣優惠碼【SECRET30】即可享試用價減$30優惠,原價$138,折後只需要$108就可以買到!大家唔好錯過呢個優惠啦💗


💡立即了解 / 購買 : https://bit.ly/3JU5nv7


@secretkeyhk @inutri.hk

#secretkeyhk #inutri_hk #hkbeautyshop #SecretKey #神仙水 #玫瑰神仙水 #酵母精華

1 則留言:

  1. 哈囉,我是廠商
    5/5號已寄出樣品,5/13收稿的case
    請問目前文章的進度?
    麻煩請查看LINE,並回覆訊息
    謝謝

    回覆刪除

【好物推薦】印加果油膠囊

來給大家推薦好物嘍~近年流行吃好油,除了牛油果油、橄欖油外,被我發現了像寶藏般的印加果油! 😍 包裝樸實無華,一看就知道是好東西,花哨花哨的健康食品沒能讓我有好感 XDDDD 我一直有吃好油習慣因為本人便秘問題有比較嚴重(哭)膠囊吃起上來超方便~排便順暢了就是感恩!! 😭💕...